by

AirBites nu e în criză

AirBites, care anul trecut invita bloggerii să vadă finala euro 2008 în high definition, pare a nu fi în criză. Recent a lansat o campanie promoțională adresată liceenilor ieșeni, ce se desfăşoară în 12 licee, sub sloganul „Ai Airbites, ai credit de 1000 de lei!”.

Nu ştiu în ce măsura criza, de care se vorbeşte mai peste tot, a afectat companiile de telefonie fixă, dar acest mesaj nu prea mă duce la gânduri de genul, iar serviciile ar trebui să aibă o copie de siguranţă, în eventualitate în care acestea vor pica, de la telefoane până la partypoker română. Ne-am săturat de sloganurile campaniilor de care se aleg doar praful. Despre ce e vorba aici? Citez:

Mesajul campaniei pune accentul pe reducerea de care beneficiază clientul în promoția actuală Airbites. O reducere de peste 1000 lei.

La implementarea campaniei, în loc să apelăm la o acțiune clasică de împărțire de fluturași, am decis să ne adresăm direct, simplu și creativ. Astfel, a fost concepută o Bancnotă Airbites de 1000 de lei, care îl înfățișează pe Vint Cerf fondatorul Internetului și Palatul Culturii din Iași, plus toate elementele de design ce țin de o bancnotă (vezi atașat). Suntem mandri să spunem că această campanie este și una de educare. Căți dintre liceeni știu cine este fondatorul Internetului?

Pentru a distribui Bancnotele Airbites de 1000 de lei au fost concepute și amplasate Bancomate Airbites în liceele ieșene.

Airbites oferă liceenilor CREDIT de 1000 lei, pe care îl pot utiliza în oricare Airbites Connect Center din Iași, încheind un contract la Airbites și beneficiind de această mare reducere.

În primul rând mă bucur că s-au gândit la liceeni. Stau şi mă întreb acum: de ce nu a venit campania şi în Negruzzi, unde sunt sute de liceeni? În al doilea rând, ideea cu bacnota e drăguţa şi cred că prinde:

bancnota-fata

Faţă

bancnota-verso

Verso.

Dacă v-am făcut curioşi, aveţi grijă că oferta expiră în ultima zi a acestei luni. Eu din păcate sunt abonat RDS şi sincer nu mă gândesc să plec, chiar dacă au un service care lasă de dorit. Mi-a atras atenţia campania AirBites, dar de ce nu acţionează astfel şi concurenţii? Au prea mulţi clienţi şi nu îşi permit o investiţie?

Lasă un comentariu

Comment

  1. Sa stii ca nu tot ce zboara se mananca. Eu am lucrat la Air Bites in Bucuresti si nu-ti imaginezi ce servicii au si cum trateaza clientii. Au investit foarte mult in imagine. Insa doar atat momentan. Poate mai tarziu vor investi si in echipamente/servicii, dar momentan sunt low baietii.

  2. De ce Airbites nu au campania si in Negruzzi. M-am intrebat si eu si am aflat si raspunsul. Conducerea Colegiului nu permite desfasurarea de actiuni de promovare / informare in incinta institutiei de invatamant.

  • Vezi alte articole pe tema