by

Amintiri dintr-o excursie (1)

A fost prima excursia a mea, de cand am ajuns la Colegiul Costache Negruzzi. Respectiva excursie a durat 3 zile (2 nopti) si locul de cazare era in Maramures. Cu greu am sa uit clipele pe care le-am petrecut atunci. Fiecare mergem intr-o tabara, intr-o excursie, din mai multe motive, insa cateva le avem de fiecare data in minte: vrem distractie, vrem sa petrecem timpul cu prietenii, vrem sa vizitam. Acestea au fost si gandurile mele si nu o sa regret niciodata ca am fost in excursie.

Am mers cu doi profesori, unul fiind dirigintele nostru, iar al 2-lea fiind pe atunci directorul adjunct (momentam numai este), iar ca elevi, am fost cu alti elevi tot din Negruzzi, de aceeasi varsta cu noi. In autocar, ghinionul meu a fost sa stau in ultimele 2 zile, langa diriginte. Ma simteam foarte prost, deoarece practic imi era rusine sa ma duc de exemplu in spatele autocarului, sa iau o gura de suc, sau orice altceva. Atunci era mare zarva cu „Kems-ul” (un joc de carti). Am jucat zeci de partide de genul si am creat in acelasi timp, alte zeci de semne pentru joc.

Toata distractia a inceput cand am ajuns la o „casa” din Maramures, desi era hotel, insa chiar nu pot sa-i zic asa, unde am coborat toti din autocar si eram in fata respectivei „case”, unde noi cica eram cazati. Stam noi si asteptam, deodata vine un camion. In fata noastra era doar apa plina de mizerie. Ghici ce s-a intamplat? Da, marea majoritate au primit o „portie de apa mizerabila”. Norocul meu a fost ca m-am intors, inainte de a veni camionul. M-am udat foarte putin, doar pe geaca. In jurul meu am vazut un prieten, plin de apa pe fata, pur si simplu numai puteam de ras. Domnul director adjunct era si el plin de apa, insa ce sa-i faci, n-ai sa-l dai in judecata pe soferul care a venit in viteza cu respectivul camion :).

Intram in „hotel”, unde aflam ca noi eram cazati la o casa cu doua etaje, din lemn. Nu prea ar conta asta. Am avut noroc ca dirigintele si directorul adjunct ne-a pus pe cativa, inclusiv eu, intr-o „camera”, cu mansarda, chiar foarte draguta. In respectiva zi, am deschis toti ce ne-am adus cu noi, bomboane, grisine, etc. si am pus in cateva farfurii, pentru a lua toti de acolo. Muzica buna, mancare buna, ce mai lipsea? Bautura buna. Mergeam seara, sa luam energizante, cu niste preturi extrem de mari.

In acea seara, am organizat o mica petrecere platita, fara sa stie nimeni. Parca s-a cerut 1 sau 2 ron pentru intrare, asa ne mai faceam si noi un ban. Pana la urma petrecerea a esuat, iar astfel ne-a chemat dirigu’ pe toti sa punem muzica si sa dansam. Da, toti numai fix asta aveam chef.

Am trecut si peste asta, am mai jucat cateva partide de Kems si deja ne-am plictisit. In mica „camaruta” unde stateam doi, erau doua etaje, iar pentru a te urca era o scara :)) Am vrut sa sar de pe scara pe pat, iar la cat de destept am fost, am cazut pe marginea patului. Da, foarte naspa, insa am trecut cu bine si peste asta. A fost mare panarama in prima noapte si n-am reusit sa dorm decat doua ore, insa mi-am facut plinul in autocar.

Continuarea dupa cateva zile, cel tarziu, saptamana viitoare :)

Lasă un comentariu

Comment

1. Si eu am fost pe acolo..e fainut sa mergi asa sa vizitezi!Cat despre faza cu camionu, :)) norocul tau si ghinionul colegului =))..dar pe la Brasov ai fost vreodata?:)

2. Buna Dany,

De cateva zile iti citesc frecvent blogul, esti un super pusti, care uneori chiar spune lucruri interesante, mult prea interesante pentru varsta lui.Tot respectu’ pentru treaba asta!!!
    Cu scuzele de rigoare o sa imi permit sa fac si o mica remarca : ai grija la probleme de gramatica, mai ales la repetitii…Tu scrii foarte frumos, insa aceste repetitii te dezavantajeaza.Iti spun cu cea mai buna intentie lucrul asta.
    Toate cele bune pustiulica,

Marcela

3. Mi-ai adus aminte de prima mea „excursie” in tabara . La sfarsit de clasa 6-a . Nu se compara cu taberele de pe acum in care lumea sta numa sa se imbete si sa vorbeasca tot felul de cuvinte cu „fente” . Era frumos si pur . Era copilaresc . Jucam tot felu’ , ne „bateam” cu apa , fotbal printre copaci , cu bicicleta printre vaci , pe munte , pe sina ferata ( a nu se incerca acasa ) .
    Imi duc aminte cu placere desi am plecat cu multe julituri si mana rupta .

4. Mi-aduc si eu aminte de excursiile din liceu, ce vremuri :( Nu conta unde ne cazam, doar sa fim impreuna si sa ne distram :D Ce as mai vrea o mini vacanta de asta :D