by

Live blogging from Link your business

Deocamdata doar live tweeting de pe contul @blog18. Revin cu primele pareri la pauza de cafea de la ora 11:00.

9:00 – Marius Alexa a inceput prezentarea despre managementul unui proiect online.

9:50 – Adi Mironescu ne vorbeste despre „cum sa-ti creezi si sa ai grija de brandul tau pe internet”.

Din prezentarea lui Adi:

– Un brand nu e un logo, nu e un nume, nu e un site.
– Oamenii nu mai agreeaza advertisingul clasic. E nevoie de alte metode pentru a ajunge la ei.
– A fost readus in discutie subiectul cu Adrian Ciubotaru si editura Curtea Veche, cat si atac phishing-ul de la Raiffesein Bank.
– Cum am grija de reputatie? Asculta, observa! Reactioneaza rapid! Converseaza! Unelte: bloguri, twitter, retele sociale, Google Alert, RSS.
– Cei ce au ajuns pe pitzipoanca.org sau cocalari.com si-au creat un brand.

10:40 – Ciprian Gavriliu incepe sa ne vorbeasca despre cum poti sa fii vizibil in online prin publicitate

Din prezentarea lui Ciprian:

– De ce merita sa iau internetul in calcul? Poti masura totul. Poti aloca resursele gradual si le poti optimiza. Consumatorii sunt acolo, nu mai este doar o optiune.
– Ce fac oamenii in online? Interactioneaza cu oameni si companii. Se informeaza, se distreaza, rezolva probleme. Ce fel de probleme: timp, bani, comoditate.
– Ce obiective am? Avantaje online: segmentare, personalizare, interactiune. Exemple: informatii transmise, prospecti, clienti. Stabileste KPI = key performance indicators.
– Cum atrag vizitatorii? Ofera-le ce vor: informatie, ajutor, rezolvare la probleme. PayPerClick, PPAaction, PPLead, SearchEngineOptimization. Social Media (retele, bloguri twitter), proiecte speciale.
– Am atras vizitatori, ce fac cu ei? Trimite-i unde trebuie sa ajunga direct. Ofera informatie aditionala. Fa o conversie: pagina contact, newsletter, lead, client (KPI).
– Cum maximizez rezultatele online? Analizeaza (pagini vizualizate, bounce rate, conversii). Optimizeaza: mesaj, grafica, website. Foloseste metodologia A/B incontinuu.
– Ce fac cu resursele obtinute? Departament de customer care rapid si eficient. Creaza baze de date si foloseste datele demografice adunate. Permission marketing: comunica, converteste, ofera mai mult.

Laptopul lui Vlad Gidea a ramas fara baterie. Marius Sescu m-a salvat. Pauza de cafea deocamdata.

11:55 Gabriel „Krumel” Curcudel incepe prezentarea despre SEO/SEM

Din prezentarea lui Gabi:

– Dupa analizele si statisticile aratate, Krumel incearca a da o solutie – Creati site-uri pentru zonele in care distribuiti produsele sau in care oferiti serviciile. Oferiti date de contact clare pentru a stimula potentialii clienti spre a folosi si promova serviciile si produsele oferite. Promovati si sugerati folosirea site-ului pentru contacte si consultari.

12:35 Cristian Ignat a inceput prezentarea despre Online Marketing – PPC, Afiliere; Google Adwords si marketing afiliat: Cristian Ignat

13:10 Oliviu Matei incepe prezentarea despre comertul online

13:40 Ultimele intrebari. Gata prezentarea lui Oliviu. Revenim in aproximativ 2h, daca vom mai putea face live blogging. Diseara si pararerile finale.

Lasă un comentariu

Comment

  1. Interesant … speaking of live twitting, îmi acordaţi şi mie puţin following vă rog? @everzor.

    Mulţumesc.

  2. Când vă mai dă prin cap să faceţi câte un live twitting sau blogging, contact me, poate mă alătur găştii.

  3. Astfel de conferinte sant necesarii in special pentru proprietarii de magazine afland metode de promovare dar raman la parerea ca pana ce romanul nu se va educa in acest sens totul e cam degeaba.
    Decat sa dezvolti si sa promovezi un site punand pe el un procesator de carduri si investing in cine stie design sau optimizare mai bine bagi banii in adwords si instalezi 100 de telefoane ca e mai sigura investitia.