Servicii SEO

Oferind consultanță pentru zeci de persoane cu afaceri în România, Anglia, Danemarca și Turcia, am realizat că, deși serviciile de optimizare și promovare websiteuri au la bază simple concepte de etică și logică, industria SEO este acaparată de nenumărate mituri.

Permite-mi astfel să fiu direct:

  • Ești interesat de o colaborare transparentă și profesionistă axată pe obiective concrete ce urmăresc creșterea cifrei tale de afaceri printr-o campanie SEO eficientă?

Sau…

  • Dorești pe cineva care să te urce în Google în primele 3 poziții în maxim o lună, la costuri minime?

Dacă răspunsul tău la a doua întrebare este „DA!”, permite-mi să rămân direct și să te invit să părăsești site-ul meu, deoarece nu sunt persoana potrivită.

Crezi că un specialist SEO este scump? Așteaptă să vezi cât de mult te va costa un amator în final.

Încă citești aceste rânduri?

Atunci cel mai probabil apreciezi o relație pe termen lung, bazată pe transparență, profesionalism și încredere. Îmi place să fiu simplu și concis, fapt pentru care îți voi spune în continuare despre mine, serviciile pe care ți le pot oferi și îți voi prezenta câteva studii de caz relevante.

Cine sunt eu și de ce ofer servicii SEO?

Numele meu este Daniel Damian, iar din 2007 și până acum:

  • Am lucrat într-un startup internațional din domeniul SEO, vorbind cu cei mai buni specialiști din domeniu din US și UK.
  • Am oferit consultanță pentru clienți din România, dominând concurența și păstrând cuvinte cheie în Top 3, devenind astfel lideri în nișa lor (voi prezenta mai jos studii de caz).
  • Am lucrat pentru una dintre cele mai prolifice companii de tehnologie din Danemarca, oferind servicii SEO pentru produsele sale în peste 10 țări.

În ce constă optimizarea unui website?

Serviciile mele sunt adaptate în funcție de clienți, analizând aspecte precum nișa în care activează, obiectivul siteului, nivelul concurenței, costuri / rentabilitate și buget.

La baza oricărei campanii SEO de care mă ocup stau următoarele:

  • Audit SEO. Analiza site-ului din punct de vedere tehnic.
  • Analiză cuvinte cheie. Identificare oportunități ce pot fi urmate în funcție de numărul de căutări și nivelul concurenței.
  • Analiză tehnicilor SEO folosite de competiție.
  • Link building. Crearea unei strategii pe termen lung ce permite achiziționarea de linkuri într-un mod natural.

Vrei să mă ocup de promovarea site-ului tău?

Te invit să completezi acest formular și te voi contacta ulterior.